Helemaal tot rust komen in Phare de Vie: Let’s Relax and Enjoy!

Plaats een reactie
Bruges

Als je in Phare de Vie binnenwandelt en even de tijd neemt om je zintuigen te laten prikkelen, dan begrijp je meteen wat ik met ‘rust‘ bedoel. Deze gezellige zaak ademt ZEN uit: de muziek, het interieur, de fijne teksten die overal te lezen zijn, de geur… Alle troeven zijn hier aanwezig om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukte.

Dan heb ik het nog niet over de fijne en persoonlijke bediening. Je voelt je meteen thuis en krijgt het gevoel dat je hier iets betekent. En wees nu eerlijk, wie wil zich niet eens ‘in de watten gelegd’ voelen? 

Maar dan… De keuken, mijn stokpaardje. Wel het is hier gewoonweg erg lekker! Meer moet dat niet zijn als lunch. Vrijdagavond zijn ze ook open. En binnenkort ook andere avonden. Volg Facebook. De pasta is perfect al dente, lekker smeuïg, Italië op je bord. De salades zijn lekker fris, met oog voor detail afgewerkt. Maar laat me niet beginnen de burger te beschrijven: gemaakt van versgemalen ‘Belfurn Angus’ rundvlees, geserveerd met een frisse crème van tandoori en limoen en hoog smosgehalte! Heerlijk! Uiteraard zijn er nog andere gerechten te verkrijgen, doch dan verwijs ik graag door naar de site.

Laat je meevaren en kom toe in dit knus plaatsje waar ze weten hoe je echt kan genieten!

Plaats een reactie