Eten bij Tête Pressée: hoogstaande culinaire bescheidenheid!

Plaats een reactie
Bruges

Gaan eten bij chefkok Pieter Lonneville en zijn team is voor mij letterlijk thuiskomen. Zijn keuken biedt alles wat ik verwacht van lekker eten: genot voor de smaakpapillen, visueel prettig, perfect bereide topproducten, laat staan de ongedwongen gezelligheid en charmante bediening.

Reserveer een plaatsje in dit middagrestaurant aan het fornuis. Je kan er genieten van de toverkunsten van het keukenteam en tegelijk een aangenaam gesprek voeren. Voor grotere groepen opent Pieter zijn keuken ook ’s avonds met veel plezier.

Ik kies meestal de driegangen lunch. Je kan altijd kiezen tussen vis/vlees/vegi. Niemand heeft dus een excuus om hier niet te komen.

Ik adviseer jullie nog een gaatje over te houden na het dessert. Pieter maakt namelijk de beste Madeleines van Brugge en omstreken! Degene die dit geproefd hebben, geven mij geen ongelijk! Bestel er een heerlijke latte macchiato bij. Het melkschuim wordt vers op het fornuis bereid. Love it!!!

Nog niet genoeg? Je kan alles ook kopen in de eetwinkel naast het restaurant. Een echte klasse zaak!

Aanraders restaurant:
– Crémant bubbels
– Driegangen lunch
– Madeleines met een latte macchiatto
– Reserveer je plaatsje aan de keuken

Aanraders eetwinkel:
– Luchtige yoghurt gember-limoen
– Flan bloedsinaasappel
– Romige Rijstpap met vanille
– Goudgebakken Madeleines
– Clafoutis met peer
– Zeewolf in korst
– Côte à l’os van Holsteinrund uit Vivenkapelle

Meer ontdekken: http://www.tetepressee.be

20140212-160124.jpg

Plaats een reactie